WE STAND FOR BETTER

WE ARE

REGENERATION

サステナブル・ブランド国際会議 2021 横浜
Sustainable Brands 2021 YOKOHAMA

Feb. 24 Wed. – 25 Thur., 2021

パシフィコ横浜 ノース

ご参加登録は、2021年2月25日(木)17:00 に締め切らせていただきました。
アーカイブ視聴については、3月初旬に改めてご案内いたします。

今、地球環境との共生に深く根差した持続可能なモデルへの転換が求められています。それは、地球や暮らしの環境をREGENERATION(再生)しながら、構想・構築していくというモデルです。不透明な withコロナの中で、社会がよりレジリエントに生まれ変わるためにも、「REGENERATION」へと前進する。

――「サステナブル・ブランド」へのご参加が、その推進力となります。

ご参加登録は、2021年2月25日(木)17:00 に締め切らせていただきました。
アーカイブ視聴については、3月初旬に改めてご案内いたします。

新型コロナウイルス感染症禍におけるサステナブル・ブランド国際会議開催のため、下記の通りルールを設定し、それに準拠した運営を行います。当ルールは、以下のガイドラインを参考に作成しております。

A Roadmap for Results

Experience a conference program that is designed to transform your organization from the inside out.

Brand Influence

The journey toward consistently leveraging the power of marketing, communications, PR and other stakeholder engagement to drive a systemic shift toward a healthier, happier and more balanced world.

Purpose

The journey toward defining, articulating, embedding and fully activating environmental and/or social purpose beyond producing profit.

Governance

The journey toward transparency, integrity and leadership in governance, as well as the absence of any conflicts or misalignment with the other four pillars of becoming a sustainable brand.

Operations & Supply Chain

The journey toward operations and supply chain that do no harm to either society or the environment, while also healing and restoring parts of nature and society as necessary for overall resilience and flourishing.

Products & Services

The journey toward designing and delivering products and services that result in sustainable outcomes across the whole life cycle and along the whole value chain.
0 +
Attendees
0 +
Expert Speakers
0 +
Sessions
0 +
Sponsors

プレナリー スピーカー

Plenary Speakers

Thanks to Our Supporters and Partners

Featured Content

ブランドが消費者の行動を変えるための3つの約束――コーアン・スカジニア Founder/CEO of Sustainable Brands Worldwide

「#BrandsforGood」はサステナブル・ブランドのコミュニティ内で立ち上げられた、世界の企業が協創する先導的な取り組みだ。サステナブル・ブランドの創設者、コーアン・スカジニア Founder/CEO of Sustainable Brands Worldwideは、サステナブル・ブランドとは一体何か、いま企業に求められていることとは何か、そして#BrandsforGoodの参画企業がどのような行動を起こそうとしているのかを語った。(サステナブル・ブランド ジャパン編集局=沖本啓一)

Read more
サステナビリティから「リジェネレーション」の時代へ

サステナブル・ブランド(SB)国際会議の新しいテーマは、「We are Regeneration」です。この秋開催のSB国際会議(カルフォルニア州ロングビーチ)では、この「リジェネレーション:再生」というコンセプトを切り口に、持続可能性というステー...

Read more